Nasze cele jakościowe
Najwyższa jakość. Stabilność. Długofalowość.
Cele przedsiębiorstwa
- Chcemy zawsze być dla naszych klientów niezawodnym partnerem do rozmów
- Chcemy zaopatrywać ich po rozsądnej cenie
- Chcemy oferować solidne usługi
- Chcemy produkować wysokiej jakości produkty
- Chcemy szybko i niebiurokratycznie spełniać życzenia naszych klientów
Polityka jakości
- Świadczymy pracę dobrej jakości dla naszych klientów, dla sukcesu naszego przedsiębiorstwa i dla zapewnienia naszych miejsc pracy.
- Każdy pracownik ma wnieść swoją cegiełkę do doskonałego wyniku.
- Zapobiegawczo, poprzez jakościowo dobrą pracę, mają być unikane błędy i zagwarantowany postęp.
- Regularne kształcenie i dokształcanie naszych pracowników powoduje ich dalszy rozwój i doskonalenie, a celem jest, aby wzrastała identyfikacja z przedsiębiorstwem i świadomość o znaczeniu jakości.
- Dyrekcja i pracownicy zobowiązują się do podejmowania wszelkich środków, celem urzeczywistnienia i utrzymania polityki jakości oraz zagwarantowania i kontroli w osiąganiu celów jakościowych.
- W odniesieniu do polityki jakości dyrekcja dla realizacji wymagań związanych z usługami świadczonymi przez przedsiębiorstwo ustala stosowne cele.
Cele te uchwalane i oceniane są na różnych płaszczyznach.
Cele jakościowe
- Kontynuacja odnoszących sukcesy stosunków handlowych i związanych z realizacją usług.
- Optymalizacja standardów jakościowych naszych produktów i przebiegu naszych procesów.
- Solidne doradztwo dla klienta ku jego jeszcze większemu zadowoleniu.
- Minimalizacja prawdopodobieństwa powstania błędu poprzez konsekwentne stosowanie systemu zarządzania jakością.